Najnowsze Wpisy

PiErWsZa_NoTkA Komentarze (6)
29. maja 2003 13:21:00
linkologia.pl spis.pl

No to jest moj nowy blog ktorego zamierzam prowadzic...Moze wszystko bedzie dobrze bo to juz jest moj trzeci zalozony blog... Z tamtych pozostalych dwoch jestem dumna bardzo... Jak na poczatek to chyba tyle tylko jeszce wam napisze ze... Taki jeden cham mi sie juz drugi raz wlamal na gadu-gadu:( ja nierozumiem niektorych ludzi jak moga byc tacy chamscy i dziecinni i wogole, wogole...No to ja juz bede konczyla ta moja pierwsza notke bo wiem ze nie kazdy przepada za czytaniem dlugich zapiskow...Pa pa Admin_Eve-przyjaciolka...:)

przyjaciolka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

liselotte | nel | fallenangel | morfina | niki-89 | Mailing